Význam Pyramidy Bezpečí

Schopnosti členů pyramidy bezpečí spočívají v oblasti rozvoje a rozvinutí celosti lidské bytosti a její osobnosti. Je nutné mít ve svých řadách silné osobnosti, které svým výchovným ideálem dokáží předat své znalosti a zkušenosti. S ohledem na historii našeho národa a skutečnosti, že velké osvobozující činy vyšli od silných osobností, a proto i dnes je nutno si určit ten správný směr.

DNES pokud již nemáme žádné ambice v rozvoji sami sebe, nemůžeme vnucovat osobní nenaplněnost ani svým dětem. Zde jsou kořeny neúspěchu výchovy a zanedbání sebe.

Osobnost se vyvíjí po celý náš život a teprve naše činy ukáží, kdo doopravdy vlastně jsme. Po většinu našeho života jsme vedeni k nedůvěře a úzkosti, je jenom na nás, jak se rozvineme a svým rozhodnutím zvolíme také svoji cestu. Přiznejme si, jaké to bylo, kdy jsme zažili pocit vyplašenosti z naléhavé nutnosti věci nebo situace, kterou jsme naší nevědomostí nedokázali ovlivnit nebo vyřešit.

Skutečností je, že kdo nevolí svojí vlastní cestu a nerozvíjí sebe, stává se pouze součástí nějaké metody na úkor své vlastní celosti. Je nutné naslouchat hlasu nitra a být součástí silného týmu, který umožňuje rozsvítit světlo plné naděje. Být členem pyramidy bezpečí jako produktivní ochránce, at‘ už jako jedinec nebo organizace, není v dnešním světě otázkou volby, ale nutností. Je to cena, kterou musíme zaplatit za to, že se můžeme zapojit do bezpečného systému. Dnešní svět vyžaduje být víc než dobří, vyžaduje být vynikající, být výjimeční. Máme neohraničený elán a nadšením, s možností a schopností významně přispívat k dění kolem nás.

Nechci být jedinec nebo skupina, která svoji rutinou v nevědomosti přispívá k panice s nedozírnými následky. Chci objevit novou cestu k vyšší jistotě bezpečí. Pyramida bezpečí přispívá k řešení problému v nedostatečené připravenosti obyvatel a při zvládání krizových situací, sebeochranu a efektivní vzdělání v oblasti bezpečnosti.

Příště se seznámíme s jednotlivými bloky pyramidy..

Stan Gazdik
Zakladatel IAODG ACADEMY
Komentáře